החברה מנהלת מרכז שירות ותמיכה מתקדם למכלול מוצרי מיקרוסופט הכוללים: Dynamics 365, SharePoint, Power Platform.
במרכז מהנדסי תמיכה אשר צברו ידע מומחיות וניסיון לאורך שנים במגוון רחב מאד של יישומי מיקרוסופט בגרסאות השונות ובפרויקטים ולקוחות שונים.
כחלק ממתודולוגיית החברה לאפשר ללקוח מעבר לעבודה שוטפת ומתפיסת שירות כוללת, צוות החברה ייקח Ownership על מערכות קיימות.
צוותי החברה ויספקו שירות ותמיכה כוללים לרבות תפעול שוטף של המערכת, ביצוע שו"שים והרחבות ויתר משימות, ככל שיידרשו לטובת הלקוח.
החברה פועלת עפ"י מתודולוגיה סדורה הכוללת לימוד והיכרות של הסביבה הארגונית והטכנולוגית:
• היכרות עם בעלי תפקידים
• הכרות עם תהליכי העבודה והאפיון שמומשו במערכת
• מעבר על המערכת משני כיוונים (מימוש באמצעות יכולות המוצר, פיתוחים והתאמות)
• לימוד צרכי הלקוח בהיבטי שירות ותמיכה של המערכות העכשוויים והעתידיים
השירות ניתן בחלון זמן וב-SLA המותאמים לצרכי הלקוח.