SoftPro

תחזוקה ושירות מערכות Dynamics 365 ו-Power Platform

החברה מנהלת מרכז שירות ותמיכה מתקדם למכלול מוצרי מיקרוסופט הכוללים: Dynamics 365, SharePoint, Power Platform.
במרכז מהנדסי תמיכה אשר צברו ידע מומחיות וניסיון לאורך שנים במגוון רחב מאד של יישומי מיקרוסופט בגרסאות השונות ובפרויקטים ולקוחות שונים.

כחלק ממתודולוגיית החברה לאפשר ללקוח מעבר לעבודה שוטפת ומתפיסת שירות כוללת, צוות החברה ייקח Ownership על מערכות קיימות.
צוותי החברה ויספקו שירות ותמיכה כוללים לרבות תפעול שוטף של המערכת, ביצוע שו"שים והרחבות ויתר משימות, ככל שיידרשו לטובת הלקוח.

החברה פועלת עפ"י מתודולוגיה סדורה הכוללת לימוד והיכרות של הסביבה הארגונית והטכנולוגית:
• היכרות עם בעלי תפקידים
• הכרות עם תהליכי העבודה והאפיון שמומשו במערכת
• מעבר על המערכת משני כיוונים (מימוש באמצעות יכולות המוצר, פיתוחים והתאמות)
• לימוד צרכי הלקוח בהיבטי שירות ותמיכה של המערכות העכשוויים והעתידיים

השירות ניתן בחלון זמן וב-SLA המותאמים לצרכי הלקוח.

יתרונות החברה

גמישות תפעולית

אנו מאפשרים צוות יישום גמיש ואף שילוב משאבי הלקוח בהתאם לצרכי הפרויקט המשתנים.

חברת בוטיק מתמחה

מומחים בעלי ידע, מומחיות וניסיון מוכחים בעולמות תוכן של CRM ו-Power Platform בדגש על טכנולוגיות Microsoft.

תשתיות תוכנה וחבילות תוכנה

כחלק מיישום יעיל של פרויקט, SoftPro מעמידה תשתיות תוכנה וחבילות שפותחו בחברה המסייעים בקיצור טווחי הזמן של היישום ומקטינים סיכונים ועלויות!

מרכז פיתוח ותמיכה

לטובת פרויקטים שמיושמים על ידי החברה, SoftPro מעמידה את מרכזי הפיתוח והתמיכה המסייעים ביישום ובמתן שירות ותמיכה שוטפים.

מחירים אטרקטיביים

מחירי היישום אותם אנו מציעים בראיה כוללת אטרקטיביים! יעילות היישום בהתבסס על Best Practise לצד עלויות של בעלי תפקידים יוצרים תמהיל בעלות אופטימאלית!

דילוג לתוכן