SoftPro

מיקרוסופט אומניצ’אנל והשילוב שלו עם מיקרוסופט דינמיקס

מבוא

בעידן המרה הדיגיטלית, עסקים משתדלים לספק חוויות לקוחות חלקות במגוון ערוצים. מיקרוסופט הציגה את אומניצ’אנל לשירות לקוחות, יישום רב עוצמה שמרחיב את כוחו של דינמיקס 365 לשירות לקוחות. השילוב החזק הזה מאפשר לארגונים להתחבר ולהתמקד בלקוחות שלהם באופן מיידי ברחבי ערוצי ההודעות הדיגיטליים.

מהו מיקרוסופט אומניצ’אנל?

מיקרוסופט אומניצ’אנל הוא סט של יכולות שמרחיב את כוחו של דינמיקס 365 לשירות לקוחות אנטרפרייז. הוא מאפשר לארגונים להתמקד בלקוחות שלהם באמצעות ערוצים כמו צ’אט חי, קול, ו-SMS. היישום מציע זיהוי לקוחות הקשור להקשר, התראה בזמן אמת, תקשורת משולבת, וכלים לשיפור יעילות הסוכן כמו שילוב בסיס ידע, חיפוש, ויצירת מקרה.

המנוע של ההפצה והעבודה ברמה אנטרפרייז מאפשר ללקוחות להגדיר נוכחות סוכן, זמינות, וכללי ניתוב, ובכך להבטיח שהסוכנים עובדים על המעורבויות הרלוונטיות ביותר. מפקחים מקבלים ראות בזמן אמת והיסטורית ותובנות לגבי היעילות התפעולית של הסוכנים והשימוש במגוון הערוצים.

שילוב של מיקרוסופט אומניצ’אנל ומיקרוסופט דינמיקס

השילוב של מיקרוסופט אומניצ’אנל ומיקרוסופט דינמיקס CRM 365 מספק אפליקציה מודרנית, הניתנת להתאמה אישית, ובעלת יעילות גבוהה שמאפשרת לסוכנים להתמקד בלקוחות בערוצים שונים. השילוב הזה מציע מבט מאוחד של הלקוח, מאפשר לסוכנים לספק חוויות מותאמות אישית בהתאם להיסטוריה ולהעדפות של הלקוח.

השילוב מאפשר גם להגדיר זרמי עבודה במרכז הניהול של שירות לקוחות. את הזרמים האלה ניתן לצרף לערוצים שונים, מאפשרים החלפת נתונים בלתי מנותקת בין אומניצ’אנל ל-CRM.

סיכום

השילוב של מיקרוסופט אומניצ’אנל ומיקרוסופט דינמיקס CRM 365 הוא משנה משחק עבור עסקים שמחפשים לספק חווית לקוח חלקה ומותאמת אישית. על ידי שימוש בכוח של שני הפלטפורמות האלה, עסקים יכולים להתמקד בלקוחות שלהם בזמן אמת, במגוון ערוצים, ולספק שירות מותאם אישית בהתאם לתובנות המקיפות של הלקוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

YOU MAY ALSO LIKE

דילוג לתוכן