SoftPro

מיקרוסופט היא חברת טכנולוגיה בינלאומית אמריקאית שהייתה שחקן מרכזי בתעשיית המחשבים מאז היווסדה ב-1975. היא ממוקמת ברדמונד, וושינגטון.

המוצרים התוכנה הידועים ביותר של מיקרוסופט הם מערכת ההפעלה Windows, סדרת יישומי היעילות של Microsoft 365, ודפדפן האינטרנט Edge. המוצרים החומרתיים המרכזיים שלה הם מסוף משחקי הווידאו של Xbox וסדרת מחשבים אישיים מסוף המסך של Microsoft Surface.

החברה מפעילה שלושה תתי עסקים מרכזיים: תהליכים ויעילות עסקית, ענן אינטיליגנטי, ומחשוב אישי יותר. כל תת עסק מורכב ממספר מוצרים ושירותים.

מיקרוסופט הוקמה על ידי ביל גייטס ופול אלן ב-4 באפריל 1975. משימת החברה היא לאפשר לאנשים ולעסקים ברחבי העולם להגשים את הפוטנציאל המלא שלהם על ידי יצירת טכנולוגיה שמשנה את הדרך שבה אנשים עובדים, משחקים, ותקשרים.

נכון לשנת 2024, מיקרוסופט מפעילה ברחבי העולם ויש לה משרדים ביותר מ-100 מדינות. היא הייתה המפתחת הגדולה ביותר של תוכנה לפי הכנסה בשנת 2022 לפי Forbes Global 2000. היא נחשבת לאחת מחמש החברות האמריקאיות הגדולות ביותר בתחום הטכנולוגיה המדעית, לצד Alphabet (החברה האם של Google), Amazon, Apple, ו-Tesla.

One Reply to “מיקרוסופט”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

YOU MAY ALSO LIKE

דילוג לתוכן